Lekciju laikā, studentes modelēja aktivitātes rīta aplim, definēja sasniedzamos rezultātus, noteica pazīmes, pēc kurām konstatēt, vai tas ir izdevies. muzicēja ar skaņu nūjām, toņu zvaniem un pētīja, kā muzikālas aktivitātes iedzīvināt grupas ildienā. Lekcijas un patstāvīgo mājasdarbu laikā, uzdevumi veicināja studentu radošumu, ļāva atklāt slēptos talantus.
Muzikālās darbības pirmsskolā ir daudzveidīgas: dziedāšana, rotaļas, mūzikas klausīšanās un mūzikas instrumentu spēlēšana. Pirmsskolā muzikālās darbības ir jāveic, jo tās veicina bērniem domāšanu un radošumu, improvizējot, bērni apliecina sevi radoši. Savukārt radošas spējas un zināšanas, ir būtiskas cilvēkkapitāla vērtības.